کریمی, علی, احمدی, علی. (1403). تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار. , 5(3), 77-95. doi: 10.22034/sms.2023.138585.1211
علی کریمی; علی احمدی. "تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار". , 5, 3, 1403, 77-95. doi: 10.22034/sms.2023.138585.1211
کریمی, علی, احمدی, علی. (1403). 'تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار', , 5(3), pp. 77-95. doi: 10.22034/sms.2023.138585.1211
کریمی, علی, احمدی, علی. تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار. , 1403; 5(3): 77-95. doi: 10.22034/sms.2023.138585.1211


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب