پورسلطانی زرندی, حسین. (2). طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز. , 5(2), 105-120. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
حسین پورسلطانی زرندی. "طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز". , 5, 2, 2, 105-120. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
پورسلطانی زرندی, حسین. (2). 'طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز', , 5(2), pp. 105-120. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
پورسلطانی زرندی, حسین. طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز. , 2; 5(2): 105-120. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب