پورسلطانی زرندی, حسین. (1403). طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز. , 5(2), -. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
حسین پورسلطانی زرندی. "طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز". , 5, 2, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
پورسلطانی زرندی, حسین. (1403). 'طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز', , 5(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236
پورسلطانی زرندی, حسین. طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز. , 1403; 5(2): -. doi: 10.22034/sms.2024.139369.1236


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب