ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1403). ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال. , 11(1), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
شبنم ملکیان; هرمز مهرانی; حمیدرضا سعیدنیا; زهرا علی پور درویشی. "ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال". , 11, 1, 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1403). 'ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال', , 11(1), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065
ملکیان, شبنم, مهرانی, هرمز, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. ارائه مدل برانگیختگی مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال. , 1403; 11(1): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63065


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب