چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. (1403). تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی. , 5(4), -. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
کاظم چراغ بیرجندی; اعظم حیدری نیا. "تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی". , 5, 4, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. (1403). 'تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی', , 5(4), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی. , 1403; 5(4): -. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب