چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. (1403). تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف کننده محصولات ورزشی. , 5(4), 118-138. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
کاظم چراغ بیرجندی; اعظم حیدری نیا. "تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف کننده محصولات ورزشی". , 5, 4, 1403, 118-138. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. (1403). 'تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف کننده محصولات ورزشی', , 5(4), pp. 118-138. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276
چراغ بیرجندی, کاظم, حیدری نیا, اعظم. تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف کننده محصولات ورزشی. , 1403; 5(4): 118-138. doi: 10.22034/sms.2024.140272.1276


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب