زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار. (1403). مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب. , 11(1), 53-85. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
زینب زمانی; محمد علی بابایی زکلیکی; شهریار عزیزی. "مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب". , 11, 1, 1403, 53-85. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار. (1403). 'مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب', , 11(1), pp. 53-85. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381
زمانی, زینب, بابایی زکلیکی, محمد علی, عزیزی, شهریار. مدل‌سازی ساختاری -تفسیری عوامل موثر بر انتخاب استراتژی محتوای پیام کمپین تبلیغاتی مبتنی بر رویکرد فراترکیب. , 1403; 11(1): 53-85. doi: 10.22034/cbsj.2023.137670.2381


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب