نقی زاده باقی, عباس, عیسی زاده دابانلو, فاطمه, کردلو, حسین, نقی زاده باقی, مهدی. (1402). تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک). , 4(4), 19-38. doi: 10.22034/sms.2024.140421.1282
عباس نقی زاده باقی; فاطمه عیسی زاده دابانلو; حسین کردلو; مهدی نقی زاده باقی. "تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)". , 4, 4, 1402, 19-38. doi: 10.22034/sms.2024.140421.1282
نقی زاده باقی, عباس, عیسی زاده دابانلو, فاطمه, کردلو, حسین, نقی زاده باقی, مهدی. (1402). 'تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)', , 4(4), pp. 19-38. doi: 10.22034/sms.2024.140421.1282
نقی زاده باقی, عباس, عیسی زاده دابانلو, فاطمه, کردلو, حسین, نقی زاده باقی, مهدی. تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک). , 1402; 4(4): 19-38. doi: 10.22034/sms.2024.140421.1282


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب