فکرت, اسما, جابری, اکبر. (1403). پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی. , 5(2), 1-15. doi: 10.22034/sms.2024.139803.1254
اسما فکرت; اکبر جابری. "پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی". , 5, 2, 1403, 1-15. doi: 10.22034/sms.2024.139803.1254
فکرت, اسما, جابری, اکبر. (1403). 'پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی', , 5(2), pp. 1-15. doi: 10.22034/sms.2024.139803.1254
فکرت, اسما, جابری, اکبر. پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی. , 1403; 5(2): 1-15. doi: 10.22034/sms.2024.139803.1254


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب