صیادعبدی, شاهین دژ, رضایی کلید بری, حمید رضا, گودرزوند چگینی, مهرداد, فرحبد, فرزین. (1403). تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی. , 11(1), 25-52. doi: 10.22034/cbsj.2024.63210
شاهین دژ صیادعبدی; حمید رضا رضایی کلید بری; مهرداد گودرزوند چگینی; فرزین فرحبد. "تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی". , 11, 1, 1403, 25-52. doi: 10.22034/cbsj.2024.63210
صیادعبدی, شاهین دژ, رضایی کلید بری, حمید رضا, گودرزوند چگینی, مهرداد, فرحبد, فرزین. (1403). 'تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی', , 11(1), pp. 25-52. doi: 10.22034/cbsj.2024.63210
صیادعبدی, شاهین دژ, رضایی کلید بری, حمید رضا, گودرزوند چگینی, مهرداد, فرحبد, فرزین. تبیین رضایت مشتری بر اساس بیماری‌های سازمانی مرحله ثبات با رویکرد چرخه حیات سازمانی. , 1403; 11(1): 25-52. doi: 10.22034/cbsj.2024.63210


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب