عاشقی, بهنام, همتی نژاد, محمد, چهره گشا, محمد. (1403). ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک. , 5(2), -. doi: 10.22034/sms.2024.140777.1314
بهنام عاشقی; محمد همتی نژاد; محمد چهره گشا. "ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک". , 5, 2, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.140777.1314
عاشقی, بهنام, همتی نژاد, محمد, چهره گشا, محمد. (1403). 'ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک', , 5(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.140777.1314
عاشقی, بهنام, همتی نژاد, محمد, چهره گشا, محمد. ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک. , 1403; 5(2): -. doi: 10.22034/sms.2024.140777.1314


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب