اکبری, پیمان, نظری, کامران. (1403). تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه). , 11(2), 43-66. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
پیمان اکبری; کامران نظری. "تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه)". , 11, 2, 1403, 43-66. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
اکبری, پیمان, نظری, کامران. (1403). 'تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه)', , 11(2), pp. 43-66. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
اکبری, پیمان, نظری, کامران. تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه). , 1403; 11(2): 43-66. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب