اکبری, پیمان, نظری, کامران. (1403). تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه). , (), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
پیمان اکبری; کامران نظری. "تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه)". , , , 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
اکبری, پیمان, نظری, کامران. (1403). 'تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه)', , (), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230
اکبری, پیمان, نظری, کامران. تحلیل اثرات محرک‌های رستورانی بر رضایت مشتری و وفاداری به برند با تأکید بر نقش تعدیلگر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی: رستوران‌های زنجیره‌ای زاگرس استان کرمانشاه). , 1403; (): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب