وکیل, سید محمد رضا, تیمورنژاد, کاوه, محمدی, محمود, معتدل, محمدرضا. (1403). مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی). , 11(2), 109-135. doi: 10.22034/cbsj.2024.63231
سید محمد رضا وکیل; کاوه تیمورنژاد; محمود محمدی; محمدرضا معتدل. "مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی)". , 11, 2, 1403, 109-135. doi: 10.22034/cbsj.2024.63231
وکیل, سید محمد رضا, تیمورنژاد, کاوه, محمدی, محمود, معتدل, محمدرضا. (1403). 'مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی)', , 11(2), pp. 109-135. doi: 10.22034/cbsj.2024.63231
وکیل, سید محمد رضا, تیمورنژاد, کاوه, محمدی, محمود, معتدل, محمدرضا. مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی). , 1403; 11(2): 109-135. doi: 10.22034/cbsj.2024.63231


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب