نوروزی, حسین, انصاری, شهرزاد, عباس پور, نیلوفر. (1403). تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان. , 11(2), 136-169. doi: 10.22034/cbsj.2024.63234
حسین نوروزی; شهرزاد انصاری; نیلوفر عباس پور. "تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان". , 11, 2, 1403, 136-169. doi: 10.22034/cbsj.2024.63234
نوروزی, حسین, انصاری, شهرزاد, عباس پور, نیلوفر. (1403). 'تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان', , 11(2), pp. 136-169. doi: 10.22034/cbsj.2024.63234
نوروزی, حسین, انصاری, شهرزاد, عباس پور, نیلوفر. تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان. , 1403; 11(2): 136-169. doi: 10.22034/cbsj.2024.63234


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب