برومند دولق, محمد رضا, افروزه, علی, فرهمند, سیاوش. (1403). تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا). , 5(2), 16-36. doi: 10.22034/sms.2024.141088.1335
محمد رضا برومند دولق; علی افروزه; سیاوش فرهمند. "تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)". , 5, 2, 1403, 16-36. doi: 10.22034/sms.2024.141088.1335
برومند دولق, محمد رضا, افروزه, علی, فرهمند, سیاوش. (1403). 'تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)', , 5(2), pp. 16-36. doi: 10.22034/sms.2024.141088.1335
برومند دولق, محمد رضا, افروزه, علی, فرهمند, سیاوش. تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی‌گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا). , 1403; 5(2): 16-36. doi: 10.22034/sms.2024.141088.1335


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب