سلیمان پور, مسلم, نوروزی, رضا. (1403). مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان. , 11(2), 24-42. doi: 10.22034/cbsj.2023.138056.2420
مسلم سلیمان پور; رضا نوروزی. "مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان". , 11, 2, 1403, 24-42. doi: 10.22034/cbsj.2023.138056.2420
سلیمان پور, مسلم, نوروزی, رضا. (1403). 'مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان', , 11(2), pp. 24-42. doi: 10.22034/cbsj.2023.138056.2420
سلیمان پور, مسلم, نوروزی, رضا. مدلسازی عوامل اثرگذار بر القای معانی پیام‌های تبلیغاتی تلویزیون بر رفتار مصرف کنندگان. , 1403; 11(2): 24-42. doi: 10.22034/cbsj.2023.138056.2420


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب