میرزایی, فاطمه, کیماسی, مسعود. (1403). بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین. , 11(2), 67-89. doi: 10.22034/cbsj.2024.63306
فاطمه میرزایی; مسعود کیماسی. "بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین". , 11, 2, 1403, 67-89. doi: 10.22034/cbsj.2024.63306
میرزایی, فاطمه, کیماسی, مسعود. (1403). 'بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین', , 11(2), pp. 67-89. doi: 10.22034/cbsj.2024.63306
میرزایی, فاطمه, کیماسی, مسعود. بررسی اثرات مؤلفه‌های عاطفی و عقلانی بر واکنش منفی به تبلیغات شخصی آنلاین. , 1403; 11(2): 67-89. doi: 10.22034/cbsj.2024.63306


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب