بندانی, نگار, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1403). رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان). , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.141331.1357
نگار بندانی; حسین پورسلطانی زرندی; رضا شجیع. "رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.141331.1357
بندانی, نگار, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1403). 'رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان)', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.141331.1357
بندانی, نگار, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. رابطه ارزش های فرهنگی با رفتار خرید مشتریان پوشاک با توجه به نقش میانجی انتخاب برند( مورد مطالعه: پوشاک ورزشی تکنیک خوزستان). , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.141331.1357


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب