لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. (1403). تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها. , (), -. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
سیروان لطیف حسین; رضا شافعی; فرهاد وفایی. "تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها". , , , 1403, -. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. (1403). 'تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها', , (), pp. -. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها. , 1403; (): -. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب