لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. (1404). تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها. , 1(1), 73-84. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
سیروان لطیف حسین; رضا شافعی; فرهاد وفایی. "تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها". , 1, 1, 1404, 73-84. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. (1404). 'تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها', , 1(1), pp. 73-84. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001
لطیف حسین, سیروان, شافعی, رضا, وفایی, فرهاد. تأثیر هوش رقابتی و پذیرش بازاریابی رسانه اجتماعی بر عملکرد کسب‌وکارها. , 1404; 1(1): 73-84. doi: 10.22034/jmps.2024.141476.1001


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب