میرانی, کاوه, تجاری, فرشاد, آرازشی, نگار. (1403). تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.141312.1354
کاوه میرانی; فرشاد تجاری; نگار آرازشی. "تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.141312.1354
میرانی, کاوه, تجاری, فرشاد, آرازشی, نگار. (1403). 'تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.141312.1354
میرانی, کاوه, تجاری, فرشاد, آرازشی, نگار. تأثیر ارزش ادراک شده محصول ورزشی و غیر ورزشی در قصد خرید مشتریان برحسب درگیری ذهنی از تناسب صحه گذار. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.141312.1354


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب