نصیری, سپیده, رحمانی, دنیا, حیدری, ستاره. (1403). ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند. , 11(3), 54-68. doi: 10.22034/cbsj.2024.63359
سپیده نصیری; دنیا رحمانی; ستاره حیدری. "ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند". , 11, 3, 1403, 54-68. doi: 10.22034/cbsj.2024.63359
نصیری, سپیده, رحمانی, دنیا, حیدری, ستاره. (1403). 'ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند', , 11(3), pp. 54-68. doi: 10.22034/cbsj.2024.63359
نصیری, سپیده, رحمانی, دنیا, حیدری, ستاره. ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند. , 1403; 11(3): 54-68. doi: 10.22034/cbsj.2024.63359


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب