حدادیان, علیرضا, بیلندی, محمد حسن. (1403). بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد خرید واحدهای ساختمانی مسکونی با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه های اجتماعی. , 11(3), 159-179. doi: 10.22034/cbsj.2024.63360
علیرضا حدادیان; محمد حسن بیلندی. "بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد خرید واحدهای ساختمانی مسکونی با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه های اجتماعی". , 11, 3, 1403, 159-179. doi: 10.22034/cbsj.2024.63360
حدادیان, علیرضا, بیلندی, محمد حسن. (1403). 'بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد خرید واحدهای ساختمانی مسکونی با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه های اجتماعی', , 11(3), pp. 159-179. doi: 10.22034/cbsj.2024.63360
حدادیان, علیرضا, بیلندی, محمد حسن. بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد خرید واحدهای ساختمانی مسکونی با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه های اجتماعی. , 1403; 11(3): 159-179. doi: 10.22034/cbsj.2024.63360


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب