قنوعی, علی, همتی نژاد, محمد, همتی نژاد, مهرعلی. (1403). تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.140500.1289
علی قنوعی; محمد همتی نژاد; مهرعلی همتی نژاد. "تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.140500.1289
قنوعی, علی, همتی نژاد, محمد, همتی نژاد, مهرعلی. (1403). 'تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.140500.1289
قنوعی, علی, همتی نژاد, محمد, همتی نژاد, مهرعلی. تاثیر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک با نقش میانجی عوامل مرتبط با مشتری بر قصد خرید البسه ورزشی. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.140500.1289


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب