فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. (1403). ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فاتح فرازیانی; فهیمه موئمنی فر; هانیه آران دشتی. "ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. (1403). 'ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب