فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. (1404). ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی. , 6(2), -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فاتح فرازیانی; فهیمه موئمنی فر; هانیه آران دشتی. "ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی". , 6, 2, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. (1404). 'ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی', , 6(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274
فرازیانی, فاتح, موئمنی فر, فهیمه, آران دشتی, هانیه. ارائه چارچوب برای بازاریابی اسلامی در مصرف کنندگان کالاهای ورزشی در فضای مجازی. , 1404; 6(2): -. doi: 10.22034/sms.2024.140247.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب