پاشایی, سجاد, نصیرپور, محنا. (1403). بررسی تأثیر قابلیت مشاهده‌پذیری و سازگاری بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به محتوای بازاریابی ورزشی تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأثیر آن بر قصد خرید. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.141529.1367
سجاد پاشایی; محنا نصیرپور. "بررسی تأثیر قابلیت مشاهده‌پذیری و سازگاری بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به محتوای بازاریابی ورزشی تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأثیر آن بر قصد خرید". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.141529.1367
پاشایی, سجاد, نصیرپور, محنا. (1403). 'بررسی تأثیر قابلیت مشاهده‌پذیری و سازگاری بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به محتوای بازاریابی ورزشی تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأثیر آن بر قصد خرید', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.141529.1367
پاشایی, سجاد, نصیرپور, محنا. بررسی تأثیر قابلیت مشاهده‌پذیری و سازگاری بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به محتوای بازاریابی ورزشی تولید شده توسط هوش مصنوعی و تأثیر آن بر قصد خرید. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.141529.1367


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب