
تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 334 |
تعداد مقالات | 3,274 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,073,536 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,879,359 |
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی | ||
تدریس پژوهی | ||
مقاله 9، دوره 12، شماره 2 - شماره پیاپی 36، تیر 1403 | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22034/trj.2024.141473.2015 | ||
نویسندگان | ||
زهرا کریمیان1؛ حمید رضا مقامی* 2؛ اسماعیل زارعی زوارکی3 | ||
1دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
2، دانشیار، گروه تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
3استاد، گروه تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
چکیده | ||
زمینه: در دنیای پر رقابت کسبوکار هر کس بتواند روایتی جذابتر از خود و تواناییهای حرفهایاش به اشتراک بگذارد، آینده شغلی خویش را تضمین کرده است. حال، داستانسرایی دیجیتال برند شخصی میتواند این مهم را تحقق بخشد. هدف: هدف این پژوهش طراحی بسته یادگیری مبتنی بر مدل داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و اعتباریابی آن بود. روش: پژوهش حاضر با رویکرد کیفی انجام شد، گردآوری دادهها از طریق مصاحبه صورت گرفت و بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها از روش تحلیل مضمون استفاده شد. جامعه پژوهش تمامی متخصصان و اساتید در حوزه برندسازی شخصی بودند. روش نمونهگیری هدفمند از نوع ملاکی بود. اعتباریابی بسته یادگیری از طریق بررسی روایی محتوایی انجام گرفت و ابزار گردآوری دادهها جهت اعتباریابی پرسشنامه محقق ساخته بود. یافتهها: یافتههای پژوهش نشان داد که چارچوب بسته یادگیری مبتنی بر مدل یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی شامل 8 جلسه میباشد که 4 بعد و 15 مؤلفه مدل یادگیری داستانسرایی برند شخصی را پوشش داده است. این بسته مبتنی بر پرسشنامه CVR و CVI تکمیلشده توسط متخصصان از روایی محتوایی مطلوبی برخوردار است. نتیجهگیری:نتایج نشان داد که بسته یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان به عنوان ابزاری جامع و قدرتمند میتواند در اشتغال یابی و توسعه حرفهای دانشجویان آموزش عالی مورد استفاده قرار گیرد. | ||
کلیدواژهها | ||
بسته یادگیری؛ داستان سرایی دیجیتال؛ برندسازی شخصی | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 205 |