| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 382 |
| تعداد مقالات | 3,738 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,033,967 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,387,640 |
طراحی و اعتباریابی بسته یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی | ||
| تدریس پژوهی | ||
| مقاله 8، دوره 12، شماره 2 - شماره پیاپی 36، تیر 1403، صفحه 210-232 اصل مقاله (1.82 M) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.22034/trj.2024.141473.2015 | ||
| نویسندگان | ||
| زهرا کریمیان1؛ حمید رضا مقامی* 2؛ اسماعیل زارعی زوارکی3 | ||
| 1دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
| 2دانشیارگروه تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
| 3استاد گروه تکنولوژی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران. | ||
| چکیده | ||
| زمینه: در دنیای پر رقابت کسبوکار هر کس بتواند روایتی جذابتر از خود و تواناییهای حرفهایاش به اشتراک بگذارد، آینده شغلی خویش را تضمین کرده است. حال، داستانسرایی دیجیتال برند شخصی میتواند این مهم را تحقق بخشد. هدف: هدف این پژوهش طراحی بسته یادگیری مبتنی بر مدل داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و اعتباریابی آن بود. روش: پژوهش حاضر با رویکرد کیفی انجام شد، گردآوری دادهها از طریق مصاحبه صورت گرفت و بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها از روش تحلیل مضمون استفاده شد. جامعه پژوهش تمامی متخصصان و اساتید در حوزه برندسازی شخصی بودند. روش نمونهگیری هدفمند از نوع ملاکی بود. اعتباریابی بسته یادگیری از طریق بررسی روایی محتوایی انجام گرفت و ابزار گردآوری دادهها جهت اعتباریابی پرسشنامه محقق ساخته بود. یافتهها: یافتههای پژوهش نشان داد که چارچوب بسته یادگیری مبتنی بر مدل یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی شامل 8 جلسه میباشد که 4 بعد و 15 مؤلفه مدل یادگیری داستانسرایی برند شخصی را پوشش داده است. این بسته مبتنی بر پرسشنامه CVR و CVI تکمیلشده توسط متخصصان از روایی محتوایی مطلوبی برخوردار است. نتیجهگیری:نتایج نشان داد که بسته یادگیری داستانسرایی دیجیتال برند شخصی برای دانشجویان به عنوان ابزاری جامع و قدرتمند میتواند در اشتغال یابی و توسعه حرفهای دانشجویان آموزش عالی مورد استفاده قرار گیرد. | ||
| کلیدواژهها | ||
| بسته یادگیری؛ داستان سرایی دیجیتال؛ برندسازی شخصی | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 489 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 146 |
||