جامی پور, مونا, باقرزاده, زهرا, شرفی, وحید. (1403). چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی. , 11(4), 188-212. doi: 10.22034/cbsj.2024.63523
مونا جامی پور; زهرا باقرزاده; وحید شرفی. "چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی". , 11, 4, 1403, 188-212. doi: 10.22034/cbsj.2024.63523
جامی پور, مونا, باقرزاده, زهرا, شرفی, وحید. (1403). 'چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی', , 11(4), pp. 188-212. doi: 10.22034/cbsj.2024.63523
جامی پور, مونا, باقرزاده, زهرا, شرفی, وحید. چالش برندسازی در تجارت اجتماعی صنعت گردشگری: عوامل موثر بر قصد دنبال کردن برند در رسانه‌های اجتماعی. , 1403; 11(4): 188-212. doi: 10.22034/cbsj.2024.63523


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب