یزدانی, حمیدرضا, شرفی, وحید, محمدی, فاطمه, فیض, محمد رسول. (1403). بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی. , 11(4), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63525
حمیدرضا یزدانی; وحید شرفی; فاطمه محمدی; محمد رسول فیض. "بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی". , 11, 4, 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63525
یزدانی, حمیدرضا, شرفی, وحید, محمدی, فاطمه, فیض, محمد رسول. (1403). 'بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی', , 11(4), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63525
یزدانی, حمیدرضا, شرفی, وحید, محمدی, فاطمه, فیض, محمد رسول. بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی. , 1403; 11(4): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63525


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب