بشیری, مهدی, فرجی, رسول, شبانی, سپیده. (1403). نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.139915.1260
مهدی بشیری; رسول فرجی; سپیده شبانی. "نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.139915.1260
بشیری, مهدی, فرجی, رسول, شبانی, سپیده. (1403). 'نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.139915.1260
بشیری, مهدی, فرجی, رسول, شبانی, سپیده. نقش کیفیت کالاهای ورزشی و خدمات فروشگاه‌ها در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.139915.1260


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب