صفری, محمد, کاظمی, زهرا. (1403). ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه. , 11(4), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
محمد صفری; زهرا کاظمی. "ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه". , 11, 4, 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
صفری, محمد, کاظمی, زهرا. (1403). 'ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه', , 11(4), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
صفری, محمد, کاظمی, زهرا. ارائه الگویی بمنظور تأثیر جهت گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری: تحلیل نقش توسعه دانش مشتری نیروی فروش در صنعت بیمه. , 1403; 11(4): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب