صفری, محمد, کاظمی, زهرا. (1403). تببین نقش میانجی توسعه دانش مشتری نیروی فروش در تأثیر غیرمستقیم جهت‌گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری. , 11(4), 118-138. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
محمد صفری; زهرا کاظمی. "تببین نقش میانجی توسعه دانش مشتری نیروی فروش در تأثیر غیرمستقیم جهت‌گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری". , 11, 4, 1403, 118-138. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
صفری, محمد, کاظمی, زهرا. (1403). 'تببین نقش میانجی توسعه دانش مشتری نیروی فروش در تأثیر غیرمستقیم جهت‌گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری', , 11(4), pp. 118-138. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547
صفری, محمد, کاظمی, زهرا. تببین نقش میانجی توسعه دانش مشتری نیروی فروش در تأثیر غیرمستقیم جهت‌گیری جذب و حفظ مشتری بر عملکرد نوآوری. , 1403; 11(4): 118-138. doi: 10.22034/cbsj.2024.63547


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب