رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. (1404). ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران. , 6(4), -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
قاسم رحیمی; نرگس رفیعی; محمد سلطان حسینی. "ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران". , 6, 4, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. (1404). 'ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران', , 6(4), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران. , 1404; 6(4): -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب