رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. (1403). ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران. , (), -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
قاسم رحیمی; نرگس رفیعی; محمد سلطان حسینی. "ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. (1403). 'ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355
رحیمی, قاسم, رفیعی, نرگس, سلطان حسینی, محمد. ارائه مدل مفهومی مقابله با افول برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2024.141316.1355


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب