حسینی, سید عدنان, زندی, طالب, دست باز, انور. (1403). اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. , 12(2), 159-182. doi: 10.22034/trj.2024.140078.1911
سید عدنان حسینی; طالب زندی; انور دست باز. "اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی". , 12, 2, 1403, 159-182. doi: 10.22034/trj.2024.140078.1911
حسینی, سید عدنان, زندی, طالب, دست باز, انور. (1403). 'اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی', , 12(2), pp. 159-182. doi: 10.22034/trj.2024.140078.1911
حسینی, سید عدنان, زندی, طالب, دست باز, انور. اثربخشی آموزش علوم با رویکرد STSE بر درگیری تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. , 1403; 12(2): 159-182. doi: 10.22034/trj.2024.140078.1911


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب