شریعت نژاد, علی, عارف نژاد, محسن, مهدی خانی, فرناز. (1403). بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند. , 11(4), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63581
علی شریعت نژاد; محسن عارف نژاد; فرناز مهدی خانی. "بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند". , 11, 4, 1403, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63581
شریعت نژاد, علی, عارف نژاد, محسن, مهدی خانی, فرناز. (1403). 'بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند', , 11(4), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63581
شریعت نژاد, علی, عارف نژاد, محسن, مهدی خانی, فرناز. بررسی تاثیر قبیله گرایی برند بر بخشش برند؛ تبیین نقش میانجی عشق به برند. , 1403; 11(4): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.63581


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب