یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. (1403). تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
سارا یزدان پناه; میرحسن سید عامری; رقیه سرلاب. "تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. (1403). 'تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب