یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. (1404). تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران. , 6(4), -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
سارا یزدان پناه; میرحسن سید عامری; رقیه سرلاب. "تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران". , 6, 4, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. (1404). 'تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران', , 6(4), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403
یزدان پناه, سارا, سید عامری, میرحسن, سرلاب, رقیه. تاثیر تجربه مشتری و درگیری بر مقصد گردشگری ورزشی با رویکرد بازاریابی تجربی رویدادهای ورزشی در ایران. , 1404; 6(4): -. doi: 10.22034/sms.2025.142026.1403


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب