محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, علی آبادی, سمیرا, اسمعیلی, محسن. (1403). مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.140557.1299
زیبا محمد رضایی; کورش ویسی; سمیرا علی آبادی; محسن اسمعیلی. "مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2025.140557.1299
محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, علی آبادی, سمیرا, اسمعیلی, محسن. (1403). 'مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.140557.1299
محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, علی آبادی, سمیرا, اسمعیلی, محسن. مدل ساختاری تفسیری عوامل تعیین کننده بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارهای ورزشی الکترونیکی. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.140557.1299


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب