فرخی پور, سجاد, نمازیان دوست, احسان, گودرزی, احمد. (1403). ساخت و اعتباربخشی انگاره نابرابری آموزشی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مطالعه موردی آزمون‌های بسندگی زبان دکتری. , (), -. doi: 10.22034/trj.2025.141931.2048
سجاد فرخی پور; احسان نمازیان دوست; احمد گودرزی. "ساخت و اعتباربخشی انگاره نابرابری آموزشی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مطالعه موردی آزمون‌های بسندگی زبان دکتری". , , , 1403, -. doi: 10.22034/trj.2025.141931.2048
فرخی پور, سجاد, نمازیان دوست, احسان, گودرزی, احمد. (1403). 'ساخت و اعتباربخشی انگاره نابرابری آموزشی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مطالعه موردی آزمون‌های بسندگی زبان دکتری', , (), pp. -. doi: 10.22034/trj.2025.141931.2048
فرخی پور, سجاد, نمازیان دوست, احسان, گودرزی, احمد. ساخت و اعتباربخشی انگاره نابرابری آموزشی در آزمون‌های سرنوشت‌ساز: مطالعه موردی آزمون‌های بسندگی زبان دکتری. , 1403; (): -. doi: 10.22034/trj.2025.141931.2048


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب