موسوی جد, سید محمد, نسائی, خبات, موحد, سید محمد رضا. (1403). Investigating the Effect of Service Quality on Customer Loyalty by Considering the Mediating Role of Perceived Value. , 1(1), 22-39.
سید محمد موسوی جد; خبات نسائی; سید محمد رضا موحد. "Investigating the Effect of Service Quality on Customer Loyalty by Considering the Mediating Role of Perceived Value". , 1, 1, 1403, 22-39.
موسوی جد, سید محمد, نسائی, خبات, موحد, سید محمد رضا. (1403). 'Investigating the Effect of Service Quality on Customer Loyalty by Considering the Mediating Role of Perceived Value', , 1(1), pp. 22-39.
موسوی جد, سید محمد, نسائی, خبات, موحد, سید محمد رضا. Investigating the Effect of Service Quality on Customer Loyalty by Considering the Mediating Role of Perceived Value. , 1403; 1(1): 22-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب