محمود خانی, عبداله, یاراحمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, گودرزی, محمود. (1403). اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل علی انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت ادراک‌شده معلم و خوش‌بینی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارامدی تحصیلی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان عادی. , 12(4), -. doi: 10.22034/trj.2025.141431.2084
عبداله محمود خانی; یحیی یاراحمدی; حمزه احمدیان; محمود گودرزی. "اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل علی انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت ادراک‌شده معلم و خوش‌بینی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارامدی تحصیلی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان عادی". , 12, 4, 1403, -. doi: 10.22034/trj.2025.141431.2084
محمود خانی, عبداله, یاراحمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, گودرزی, محمود. (1403). 'اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل علی انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت ادراک‌شده معلم و خوش‌بینی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارامدی تحصیلی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان عادی', , 12(4), pp. -. doi: 10.22034/trj.2025.141431.2084
محمود خانی, عبداله, یاراحمدی, یحیی, احمدیان, حمزه, گودرزی, محمود. اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل علی انگیزش تحصیلی بر اساس حمایت ادراک‌شده معلم و خوش‌بینی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارامدی تحصیلی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان عادی. , 1403; 12(4): -. doi: 10.22034/trj.2025.141431.2084


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب