بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. (1404). تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس. , 6(2), -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
حسین بلوچی; محمد علی سیاه سرانی کجوری; عیسی نیازی. "تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس". , 6, 2, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. (1404). 'تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس', , 6(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس. , 1404; 6(2): -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب