بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. (1403). تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
حسین بلوچی; محمد علی سیاه سرانی کجوری; عیسی نیازی. "تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. (1403). 'تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387
بلوچی, حسین, سیاه سرانی کجوری, محمد علی, نیازی, عیسی. تأثیر نمادگرایی برند بر رفتار بشارت برند در بین مبشران باشگاه پرسپولیس. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.141759.1387


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب