جابری, اکبر, فکرت, اسما. (1403). جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
اکبر جابری; اسما فکرت. "جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
جابری, اکبر, فکرت, اسما. (1403). 'جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
جابری, اکبر, فکرت, اسما. جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب