جابری, اکبر, فکرت, اسما. (1404). جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم. , 6(2), -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
اکبر جابری; اسما فکرت. "جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم". , 6, 2, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
جابری, اکبر, فکرت, اسما. (1404). 'جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم', , 6(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388
جابری, اکبر, فکرت, اسما. جایگاه‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی تداعی برند و هم‌هویتی هوادار-تیم. , 1404; 6(2): -. doi: 10.22034/sms.2025.141762.1388


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب