روحانی, علی, زارعی, ماندنی. (1404). بررسی جنبه‌های فرهنگی کتاب‌‌های درسی زبان انگلیسی دبیرستان‌های ایران با توجه به مفهوم توانش نمادین. , (), -. doi: 10.22034/jls.2025.142267.1175
علی روحانی; ماندنی زارعی. "بررسی جنبه‌های فرهنگی کتاب‌‌های درسی زبان انگلیسی دبیرستان‌های ایران با توجه به مفهوم توانش نمادین". , , , 1404, -. doi: 10.22034/jls.2025.142267.1175
روحانی, علی, زارعی, ماندنی. (1404). 'بررسی جنبه‌های فرهنگی کتاب‌‌های درسی زبان انگلیسی دبیرستان‌های ایران با توجه به مفهوم توانش نمادین', , (), pp. -. doi: 10.22034/jls.2025.142267.1175
روحانی, علی, زارعی, ماندنی. بررسی جنبه‌های فرهنگی کتاب‌‌های درسی زبان انگلیسی دبیرستان‌های ایران با توجه به مفهوم توانش نمادین. , 1404; (): -. doi: 10.22034/jls.2025.142267.1175


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب