مرادی نیکنام, امیر, فتاحی میلاسی, صادق. (1404). تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.141883.1396
امیر مرادی نیکنام; صادق فتاحی میلاسی. "تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران". , , , 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.141883.1396
مرادی نیکنام, امیر, فتاحی میلاسی, صادق. (1404). 'تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.141883.1396
مرادی نیکنام, امیر, فتاحی میلاسی, صادق. تأثیر هویت اجتماعی برند و برندسازی روایتی بر تمایلات رفتاری مصرف‌کننده: نقش میانجی تصویر برند در باشگاه‌های منتخب ورزشی لوکس تهران. , 1404; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.141883.1396


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب