قومنجانی, فاطمه, زارع, جواد. (1404). بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری. , 12(1), 90-111. doi: 10.22034/cbsj.2025.138038.2416
فاطمه قومنجانی; جواد زارع. "بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری". , 12, 1, 1404, 90-111. doi: 10.22034/cbsj.2025.138038.2416
قومنجانی, فاطمه, زارع, جواد. (1404). 'بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری', , 12(1), pp. 90-111. doi: 10.22034/cbsj.2025.138038.2416
قومنجانی, فاطمه, زارع, جواد. بررسی رفتار مشتری با در نظر گرفتن نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری. , 1404; 12(1): 90-111. doi: 10.22034/cbsj.2025.138038.2416


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب