فریدونی, حمیدرضا, حسینی, میرزا حسن. (1404). تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال. , 12(1), -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139050.2535
حمیدرضا فریدونی; میرزا حسن حسینی. "تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال". , 12, 1, 1404, -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139050.2535
فریدونی, حمیدرضا, حسینی, میرزا حسن. (1404). 'تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال', , 12(1), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139050.2535
فریدونی, حمیدرضا, حسینی, میرزا حسن. تاثیر وفاداری مشتری در فروش الکترونیکی با نقش میانجی برندسازی دیجیتال. , 1404; 12(1): -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139050.2535


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب