ابطحی نیا, عاطفه, عسکریان, فریبا, حمیدی, مهرزاد, راستگو, سمانه. (1404). شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری ورزشی با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری. , 6(3), -. doi: 10.22034/sms.2025.143312.1483
عاطفه ابطحی نیا; فریبا عسکریان; مهرزاد حمیدی; سمانه راستگو. "شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری ورزشی با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری". , 6, 3, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.143312.1483
ابطحی نیا, عاطفه, عسکریان, فریبا, حمیدی, مهرزاد, راستگو, سمانه. (1404). 'شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری ورزشی با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری', , 6(3), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.143312.1483
ابطحی نیا, عاطفه, عسکریان, فریبا, حمیدی, مهرزاد, راستگو, سمانه. شناسایی و اولویت‌بندی پیامدهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری ورزشی با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری. , 1404; 6(3): -. doi: 10.22034/sms.2025.143312.1483


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب