سجادی, بختیار, خوش کلام پور, مهدی. (1404). «ابر-زن» به عنوان یک کالای نوظهور در نظام سرمایه داری متأخر: دیدگاه های ژیژک و بدیو پیرامون موقعیت زنان در دوران معاصر. , 3(1), 19-4. doi: 10.22034/lda.2025.143629.1046
بختیار سجادی; مهدی خوش کلام پور. "«ابر-زن» به عنوان یک کالای نوظهور در نظام سرمایه داری متأخر: دیدگاه های ژیژک و بدیو پیرامون موقعیت زنان در دوران معاصر". , 3, 1, 1404, 19-4. doi: 10.22034/lda.2025.143629.1046
سجادی, بختیار, خوش کلام پور, مهدی. (1404). '«ابر-زن» به عنوان یک کالای نوظهور در نظام سرمایه داری متأخر: دیدگاه های ژیژک و بدیو پیرامون موقعیت زنان در دوران معاصر', , 3(1), pp. 19-4. doi: 10.22034/lda.2025.143629.1046
سجادی, بختیار, خوش کلام پور, مهدی. «ابر-زن» به عنوان یک کالای نوظهور در نظام سرمایه داری متأخر: دیدگاه های ژیژک و بدیو پیرامون موقعیت زنان در دوران معاصر. , 1404; 3(1): 19-4. doi: 10.22034/lda.2025.143629.1046


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب