خسروی, مصعب, محمدی, سردار. (1404). اثر راهبرد کلیک و بریک بر رفتار مصرف کننده باشگاه‌های ورزشی. , 6(4), -. doi: 10.22034/sms.2025.143325.1485
مصعب خسروی; سردار محمدی. "اثر راهبرد کلیک و بریک بر رفتار مصرف کننده باشگاه‌های ورزشی". , 6, 4, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.143325.1485
خسروی, مصعب, محمدی, سردار. (1404). 'اثر راهبرد کلیک و بریک بر رفتار مصرف کننده باشگاه‌های ورزشی', , 6(4), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.143325.1485
خسروی, مصعب, محمدی, سردار. اثر راهبرد کلیک و بریک بر رفتار مصرف کننده باشگاه‌های ورزشی. , 1404; 6(4): -. doi: 10.22034/sms.2025.143325.1485


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب