Rafizadeh, Fatemeh, benar, Nooshin, Nazarian, Ali, Fatahi Milasi, Sadegh. (1404). گذر به گذشته: بازاریابی نوستالژیک و تأثیر آن بر خرید کالاهای ورزشی با کمک ملی‌گرایی و فرهنگ مصرف. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.142626.1434
Fatemeh Rafizadeh; Nooshin benar; Ali Nazarian; Sadegh Fatahi Milasi. "گذر به گذشته: بازاریابی نوستالژیک و تأثیر آن بر خرید کالاهای ورزشی با کمک ملی‌گرایی و فرهنگ مصرف". , , , 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.142626.1434
Rafizadeh, Fatemeh, benar, Nooshin, Nazarian, Ali, Fatahi Milasi, Sadegh. (1404). 'گذر به گذشته: بازاریابی نوستالژیک و تأثیر آن بر خرید کالاهای ورزشی با کمک ملی‌گرایی و فرهنگ مصرف', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.142626.1434
Rafizadeh, Fatemeh, benar, Nooshin, Nazarian, Ali, Fatahi Milasi, Sadegh. گذر به گذشته: بازاریابی نوستالژیک و تأثیر آن بر خرید کالاهای ورزشی با کمک ملی‌گرایی و فرهنگ مصرف. , 1404; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.142626.1434


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب