حصاری, صدف, جلیلی نیکو, رضا, فتاحی, صمد. (1404). تاثیر به کارگیری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (eWOM) بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای ورزشی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2025.142053.1404
صدف حصاری; رضا جلیلی نیکو; صمد فتاحی. "تاثیر به کارگیری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (eWOM) بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای ورزشی". , , , 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.142053.1404
حصاری, صدف, جلیلی نیکو, رضا, فتاحی, صمد. (1404). 'تاثیر به کارگیری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (eWOM) بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.142053.1404
حصاری, صدف, جلیلی نیکو, رضا, فتاحی, صمد. تاثیر به کارگیری بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (eWOM) بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای ورزشی. , 1404; (): -. doi: 10.22034/sms.2025.142053.1404


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب