رضوی, سید محمد جواد, طلابی مزرعه نو, اعظم, کتبی, فرشته. (1404). تبیین نقش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با نقش میانجی گری شناخت و تجربه برند. , 6(2), -. doi: 10.22034/sms.2025.142399.1419
سید محمد جواد رضوی; اعظم طلابی مزرعه نو; فرشته کتبی. "تبیین نقش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با نقش میانجی گری شناخت و تجربه برند". , 6, 2, 1404, -. doi: 10.22034/sms.2025.142399.1419
رضوی, سید محمد جواد, طلابی مزرعه نو, اعظم, کتبی, فرشته. (1404). 'تبیین نقش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با نقش میانجی گری شناخت و تجربه برند', , 6(2), pp. -. doi: 10.22034/sms.2025.142399.1419
رضوی, سید محمد جواد, طلابی مزرعه نو, اعظم, کتبی, فرشته. تبیین نقش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی با نقش میانجی گری شناخت و تجربه برند. , 1404; 6(2): -. doi: 10.22034/sms.2025.142399.1419


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب