محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, ترکستانی, محمد صالح, شاکری, رویا. (1404). تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند. , (), -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139259.2556
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; محمد صالح ترکستانی; رویا شاکری. "تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند". , , , 1404, -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139259.2556
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, ترکستانی, محمد صالح, شاکری, رویا. (1404). 'تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند', , (), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139259.2556
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, ترکستانی, محمد صالح, شاکری, رویا. تاثیر ادراک از جنسیت برند بر ترجیح مشتری در مورد سبک مخاطب قرارگرفتن از سوی برند. , 1404; (): -. doi: 10.22034/cbsj.2023.139259.2556


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب