زنوزی, سیدجعفر, بهروزی, سمیرا. (1404). تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ). , 12(2), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.139480.2592
سیدجعفر زنوزی; سمیرا بهروزی. "تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ)". , 12, 2, 1404, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.139480.2592
زنوزی, سیدجعفر, بهروزی, سمیرا. (1404). 'تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ)', , 12(2), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.139480.2592
زنوزی, سیدجعفر, بهروزی, سمیرا. تبین تاثیر خونسردی برند بر شادی برند، وفاداری و تبلیغات شفاهی الکترونیکی: نقش ارزش برند‎های مستیژ (مطالعه موردی: کاربران گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ). , 1404; 12(2): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.139480.2592


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب